XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Laburtuz,
b)
METODOLOGIA DIDAKTIKOA.Azalpen-Errepikatze-Memorizatze soilean oinarritzen den metodologia da onena ikasle pasibo eta desmotibatuak sortzeko.
Metodologia eraginkorra izan behar duela esatea topikoa da jadanik.
Eta hala ere askotan metodo memorizatzaile hutsak erabiltzen ditugu metodoa bere edukia den gaietan: Natur gaiean adibidez edo Giza zientzitako zenbait arlotan.
Metodologia eraginkorrak honako bereizitasunak ditu:
-
Oinarrizko gaien inguruan bakoitzaren interesen arabera aukeratzeko beste batzu ipini, adibidez lan monografikoetan gaiaren aukeran edo bere erabileran muga hertsiak ez ipiniz.
-
-
Adibidez, Fisikan, laborategiko ihardunak dira onenak, ez motibatzeko bakarrik, baita ikasteko ere.
Lana edo eginkizuna erabilgarria bada, hainbat hobe, motibatzaileagoa izango bait da.
Desberdina izango litzateke idazketa, notarako egitea ala eskolako aldizkarirako egitea; Giza Zientzitako gaia delako inkestak egiten ikastea ala lantegi bat ikusteko inkesta prestatzea.
Eskolako bizitza eta kanpokoa ahalik eta estuenik loturik mantentzea nahi litzateke.
- Batasun honek sarritan beste planteamendu bat eskatzen du:
Ekintza batek